poniedziałek, 31 lipca 2017

Booktube-A-Thon - Podsumowanie / Booktube-A-Thon Wrap-Up

Jak co roku, wzięłam udział w BookTube-A-Thonie. Ale czym jest BookTube-A-Thon? Jest to coroczna akcja organizowana przez booktuberkę Ariel Bissett, polegająca na promowaniu czytania oraz promowaniu booktuba. w tym roku trwała w dniach 24-30 lipca. Na każdy dzień, były przydzielane różne challenge na YouTube oraz Instagramie. Również podczas całego BookTube-A-Thon'u były challenge, które można, ale nie trzeba było wykonywać.
Oto ich lista:
1. Przeczytaj książkę z osobą na okładce (1,3)
2. Przeczytaj książkę o kimś, kto bardzo się od ciebie różni (1,2,3)
3. Przeczytaj całą książkę podczas jednego dnia (1)
4. Przeczytaj książkę, którą kupiłeś ze względu na okładkę (1)
5. Przeczytaj książkę czytając ją na dworze (1)
6. Przeczytaj książkę, którą wszyscy hype'owali (1)
7. Przeczytaj 7 książek

Like every year, I participated in BookTube-A-Thon. But you may ask, what is BookTube-A-Thon? Is an annual event organized by booktuber Ariel Bissett, which promotes reading and booktube. This year lasted from July 24 to July 30. On each day, various challenges were assigned on YouTube and Instagram. Also throughout BookTube-A-Thon were challenges that you could, but you did not have to do.
Here is the list of 2017 challenges:
1. Read a book with the person on the cover (1,3)
2. Read a book about someone who is very different from you (1,2,3)
3. Read a whole book in one day (1)
4. Read the book you bought because of the cover (1)
5. Read a book while reading it outdoors (1)
6. Read a hyped (1)
7. Read 7 books


Ile z powyższych udało mi się ukończyć? 6. albo 5.5, zależy jak na to spojrzeć. Nie ukończyłam zadania numer 7, bo przeczytałam tylko 3 książki.

How many of the above I managed to finish? 6. or 5.5, depends on how to look at it. I did not finish task number 7 because I've only completed 3 books.

Znalezione obrazy dla zapytania to all the boys ive loved before   1               Znalezione obrazy dla zapytania podróżniczka diana gabaldon      2                           Znalezione obrazy dla zapytania latarnik camilla lackberg       3

1. "To All The Boys I've Loved Before" - Jenny Han

Nie bądźcie zadziwieni, bo na pewno wspominałam już kiedyś o tej książce. Było to w zestawieniu "5 Najlepszych Książek Na Wakacje" (https://doksiazek.blogspot.com/2016/07/5-najlepszych-ksiazek-na-wakacje-top-5.html). Chciałam po nią sięgnąć jeszcze raz, bo zupełnie zapomniałam, co się w niej działo, a mam na swojej półce dwie kolejne części, za które wypadałoby się zabrać.
Podtrzymuję swoją opinię. To jedna z najlepszych książek, jakie przeczytałam.  98364729/6

Do not be astonished, for I have certainly already mentioned this book. It was in the list of "5 Best Holiday Books" (https://doksiazek.blogspot.com/2016/07/5-the-highest-cookies-of-wakacje-top-5.html). I wanted to reach for her again, because I completely forgot what was going on in her, and I have two more parts on my shelf for which to go.
I support my opinion. This is one of the best books I've read. 98364729/6


2. "Podróżniczka"- Diana Gabaldon
    "Voyager" - Diana Gabaldon
Trzeci tom serii Obca był zdecydowanie tak dobry, jak dwa poprzednie. Jamie&Clare 4Ever. Jeśli jeszcze tego nie przeczytałeś (lub nie obejrzałeś GENIALNEGO serialu), zrób to. Natychmiast. Nie dość, że jestem teraz ekspertem od powstań jakobitów, to jeszcze jak czytam, to w głowie mi gada szkocki akcent. 5/6

The third volume of the Outlander series was definitely as good as the previous two. Jamie & Clare 4Ever. If you have not read this yet (or do not see the GENIAL series), do it. Immediately. Not only that I'm now an expert on Jacobite insurrections, but as I read it, I have my Scottish accent in my head. 5/6

3. "Latarnik" - Camilla Lackberg
    "Fyrvaktaren" (not translated into English)

Siódmy tom sagi Camilli L. z pewnością trzyma poziom. Czytałam go będąc sama w domu w nocy, co nie było najlepszym pomysłem. Podskakiwałam na każde skrzypnięcie, na każdy dźwięk, bojąc się, że to mój definitywny koniec. Jednak, jak widać żyję i jestem tylko lekko poruszona biegie wydarzeń. Nie zmienia to faktu, że jak ktoś ma ochotę na naprawdę dobry kryminał, to Camilla jest świetnym wyborem. 4+/6
The seventh volume of the Camilla L. saga certainly holds. I read it being alone at home at night, which was not the best idea. I jumped on every creak, for every sound, fearing that it was my definitive end. However, as you can see I am living and I am only slightly touched by the events of the past. It does not change the fact that when someone wants a really good crime, Camilla is a great choice. 4 + / 6

Całusy,
Kisses,

Zaczytana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz