sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczne Rozdanie! / Christmas Giveaway!

Witajcie Kochani!
Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. Już za kilka tygodni otworzymy prezenty w gronie najbliższych. Nie chciałam być gorsza, więc też mam dla Was mały prezent. Robię rozdanie książki "Gniazdo" autorstwa
Aby wziąć udział w rozdaniu, zostaw komentarz w którym polecisz innym najlepszą książkę na zimowe wieczory oraz zaobserwuj mojego bloga. Powodzenia i wypatrujcie mojego podsumowania listopada!

Hello Everyone!
Christmas is around the corner. In a few weeks we'll be opening gifts with our friends and family. I don't want to be worst, so I arranged for you, dear readers, a little gift. I'm doing giveaway of book 'The Nest' by









1 komentarz:

  1. Nie wiem czy już za późno, bo święta właściwie już minęły. ;) Ale jeśli jest jeszcze czas, to się zgłaszam do rozdania! :D
    A na zimowe wieczory poleciłabym jakąś romantyczną historię, którą co prawda nie jestem zagorzałą fanką, ale od czasu do czasu poczytam jakiś romans. Ostatnio sięgnęłam po "Gwiazd naszych wina", którą polecam! Mimo że książka napisana prostym językiem, jest naprawdę ciekawa i wzruszająca. Właśnie w takie zimowe wieczory taka romantyczna historia nas rozgrzeje nawet lepiej niż gorące kakao. ;)

    Mój adres: joannagrabska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń