wtorek, 3 maja 2016

Podsumowanie miesiąca - Kwiecień / April Wrap-Up

Kolejny miesiąc dobiega końca, a ja musze podzielić się z wami tym, co przeczytałam. Ostrzegam. Tym razem nie będzie tego dużo. Miałam naukę, egzaminy i wiecej nauki. Tak czasem bywa, ale i tak nie było tragedii i jestem zadowolona z mojego wyniku.

Next month is over and I have to share with you book that I read during this month. I warn you. This time it won't be a lot. I had classes, exams and more classes. Sometimes it's just has to be that way. After all this month wasn't tragedy and I'm quite happy with my score.

KSIĄŻKI PRZECZYTANE / FINISHED BOOKS

1. Osobliwe i Cudowne Przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
    The Strange and Beutyful Sorrows of Ava Lavender - Leslye Walton

Bardzo mi się podobała. Kocham takie tajemnicze sagi rodzinne, gdzie fantazja miesza się z rzeczywistością i nigdy tak naprawdę nie wiesz co jest prawdziwe, a co nie. Brawo Leslye. Wykonałaś świetną robotę jak na debiutancką powieść. Moja ocena : 5/5

I loved it. I love misterous family sagas, where fantasy mix with reality and you never know what is fiction and what is real. Congratulations Leslye. You did marvelous job for your debiut novel. 
My rating: 5/5

2. Ostrze Zabójczyni - Sarah J. Maas
    The Assassin's Blade - Sarah J. Maas


Och, Celaena. Jak ja cię uwielbiam. Kocham tą serię, a prequele w niczym jej nie ustępowały. Celaena jest zabójcza, silna i bezlitosna. Polecam przeczytać prequel przed czytaniem czwartego tomu serii, bo pojawia się sporo nawiązań. No i jest Sam, który tak, jak pierwsza miłość jest słodki i niewinny. 
Moja ocena: 5/5

Och, Celaena. I love you so much. I love this series and prequels are as good as they should be. Celaena is kick-ass, fearless assassin we all love. I recommend to read the prequel before Queen of Shadows. There is a lot of connection. And Sam, who as first love, is cute and innocent.
My rating: 5/5



3. Queen of Shadows - Sarah J. Maas

Czwarty tom z serii Szklany Tron. Jak pewnie zdążyliście zauważyć, jest to jedna z moich ulubionych serii. Celaena wraca do domu, gdzie czeka ją masa problemów, starych znajomości i.... oj nie chce sypać spoilerami. Powiem tylko, że warto i że ta seria z książki na książkę staje się coraz lepsza.
Moja ocena: 5/5

Forth book in Throne of Glass series. As you probably know, this is one of my favorite series of all the time. Celaena is coming home, with more drama, old friends, and... okey I really don't want to spoil you this book. I can say that it's worth it and the series is getting better and better.
My rating : 5/5


4. Miasto Popiołów - Cassandra Clare
    City of Ashes - Cassandra Clare

Lubię tą serię. Oryginalny pomysł, fajne postacie, nie jest źle. Wiem, że ta seria nigdy mnie nie zawiedzie. Druga część nie była wyjątkiem. Przyjemna do czytania.
Moja ocena: 4/5

I like this series. Original idea, cool characters. Not bad, not bad. I know that this series will never let me down. Second book wasn't different. Nice to read.
My rating: 4/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz